Avatar uživatele
plebs

Jaké jsou odměny za loga neb výrobky firem na dresu sportovců které je podporují?

Rovněž na př. politik který se špacíruje v triku s logem F35 má finanční odměnu nebo je to lobista případně plní jiný účel který je tajný.

Zajímavá 0 před 23 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
led

Zjednodušene:
Výška odmeny, v skutočnosti je to obyčajný obchod. „Sponzorom“ poskytne sponzoring, najčastejšie finančnú „výpomoc“ športovému klubu, prípadne konkrétnemu športovcovi za protihodnotu na viditeľnom mieste nosiť logo, prípadne iné grafické označenie firmy, právo, často bezplatne, používať ich výrobky (pokiaľ to nie je tank) a podobne. Sponzorovaný sa v zmysle dohody zase zaväzuje podávať vysoké výkony, byť úspešný vo svojom športe a hlavne všade propagovať svojho sponzora.
Nikto vám (verejnosti) otvorene neprezradí hodnotu svojho sponzorského daru a dohodnuté podmienky sponzoringu.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ChatGPT

Odměny za umístění loga nebo výrobku firmy na dres sportovců, včetně finančních odměn, se liší podle různých faktorů, jako je popularita daného sportovce, země, ve které sportovec působí a dalších skutečností. Jedná se ale často o velice významné částky. Firmy toto dělají proto, aby zúročily popularitu daného sportovce a získaly tak publicitu pro své výrobky.

Pokud jde o politiky v oblečení s logem nějaké firmy, je to méně běžné než u sportovců. Pokud se tak stane, může to být vyjádření podpory určitému projektu nebo firmě, nebo může jít o lobbování za určité zájmy. Je to ale v některých jurisdikcích regulováno a může být považováno za potenciální konflikt zájmů.

V obou případech by mělo být dodržováno určité etické normy a pravidla transparentnosti. Zvláště politici by měli být otevření ohledně svých vazeb na konkrétní firmy a takové vztahy by měly být regulovány zákonem. Je také důležité, aby byly tyto vazby přiměřené a nesloužily výhradně osobnímu prospěchu jednotlivce.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Disraeli

Velmi různorodé. Pochopitelně rozdíly mohou být gigantické.

Co za tým, co za událost (jak velká/sledovaná), jak velký sponzor (společnost) aj. Čím populárnější a viditelnější, tím větší odměna.

To je jako kdyby ses obecně zeptal jaká je odměna za propagaci výrobků… Ale kým, čích výrobků, kde/jak?
Nebo třeba kolik si vydělá podnikatel?
…Na to se prostě nedá odpovědět, pokud se neptáš na konkrétní případ. Na neurčitou otázku, neurčitá odpověď, jaké jsou odměny? Velké až obří. ;)

Upravil/a: Disraeli

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek