Zeptal/a se – 2.únor 13:36
Vzdělání a práce – Práce a kariéra
Včera (01.únor) na ČT1 v programu Máte slovo s M.Jílkovou mluvili
o nedostatku
řemeslníků http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/218411030520003/
Diskutovalo se také o tom, zda má být opravář -
1 – schopný řemeslník specialista, který by vykonával servis pouze
v konkrétním oboru, nebo
2 – všehoschopný řemeslník s více odbornými specializacemi, který by
byl schopen provést servis kopletně
Mínění zástupců státu vlastně vyzněla v podobném smyslu jako
věta:
„Neupřednostňujeme všehoschopné před schopnými.“ (jakoby jsem tá
slova nedávno slyšela, nebo četla)
Jaký je váš názor?
1 – Mají školy vychovávat schopného řemeslníka specialistu, nebo
2 – jejich produkt má být také všehoschopným řemeslník s více
odbornými specializacemi?
Zeptal/a se – 2.únor 13:36
Vzdělání a práce – Práce a kariéra
Včera (01.únor) na ČT1 v programu Máte slovo s M.Jílkovou mluvili
o nedostatku
řemeslníků http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/218411030520003/
Diskutovalo se také o tom, zda má být opravář -
1 – schopný řemeslník specialista, který by vykonával servis pouze
v konkrétním oboru, nebo
2 – všehoschopný řemeslník s více odbornými specializacemi, který by
byl schopen provést servis kopletně
Mínění zástupců státu vlastně vyzněla v podobném smyslu jako
věta:
„Neupřednostňujeme všehoschopné před schopnými.“ (jakoby jsem tá
slova nedávno slyšela, nebo četla)
Jaký je váš názor?
1 – Mají školy vychovávat schopného řemeslníka specialistu, nebo
2 – jejich produkt má být také všehoschopný řemeslník s více
odbornými specializacemi?
Zeptal/a se – 2.únor 14:13
Vzdělání a práce – Práce a kariéra
Včera (01.únor) na ČT1 v programu Máte slovo s M.Jílkovou mluvili
o nedostatku
řemeslníků http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/218411030520003/
Diskutovalo se také o tom, zda má být opravář -
1 – schopný řemeslník specialista, který by vykonával servis pouze
v konkrétním oboru, nebo
2 – všehoschopný řemeslník s více odbornými specializacemi, který by
byl schopen provést servis kopletně
Mínění zástupců státu vlastně vyzněla v podobném smyslu jako
věta:
„Neupřednostňujeme všehoschopné před schopnými.“ (jakoby jsem tá
slova nedávno slyšela, nebo četla)
Jaký je váš názor?
1 – Mají školy vychovávat schopného řemeslníka specialistu, nebo
2 – jejich produkt má být také všehoschopný řemeslník s více
odbornými specializacemi?