Odpověděl/a – 25.květen 13:33
Nápad ti většinou nikdo nekoupí ani neukrade. Pokud to není něco
vyloženě novodobého a průkopnického, co udělá revoluci v nějakém
odvětví, tak to nikdo nemusí chtít. Problém s podnikatelskýma nápadama
je v tom, že je jich všude dost a takoví ti, co dostali „geniální“
nápad se hned bojí, že když o něm někomu poví, tak mu to někdo
ukradne… to se nikdy nestane.
Nápady jsou všude a jsou dobré, ten problém je že se lidem do ničeho
nechce. Od nápadu k realizaci je daleká cesta a ti, kteří už se odhodlali
pracují na svém vlastním nápadě.
Stává se spíš, že nějaký zaměstnanec odejde z firmy a odnese s sebou
jejich receptury, výrobní procesy, software a založí si vlastní firmu. To
je sviňárna, ale taky to nesouvisí s nápadem.
Prodat můžeš všechno, ale to už je na tvých prodejních schopnostech. Jestli si třeba myslíš, že někde jen tak vystavíš nabídku na prodej podnikatelskeho nápadu a reakce na sebe nenechají dlouho čekat, tak to se nejspíš nestane.
Odpověděl/a – 25.květen 13:36
Nápad ti většinou nikdo nekoupí ani neukrade. Pokud to není něco
vyloženě novodobého a průkopnického, co udělá revoluci ve světě, tak to
nikdo nemusí chtít. Problém s podnikatelskými nápady je v tom, že je
jich všude dost a takoví ti, co dostali „geniální“ nápad se hned bojí,
že když o něm někomu poví, tak mu to někdo ukradne… to se nikdy
nestane.
Nápady jsou všude a jsou dobré, ten problém je že se lidem do ničeho
nechce. Od nápadu k realizaci je daleká a složitá cesta, do které se
zpravidla nikdo nepustí. A ti, kteří se odhodlali, pracují na svém
vlastním nápadě.
Stává se spíš, že nějaký zaměstnanec odejde z firmy a odnese s sebou
jejich receptury, výrobní procesy, software a založí si vlastní firmu. To
je sviňárna, ale taky to nesouvisí s nápadem.
Prodat můžeš všechno, ale to už je na tvých prodejních schopnostech. Jestli si třeba myslíš, že někde jen tak vystavíš nabídku na prodej podnikatelskeho nápadu a reakce na sebe nenechají dlouho čekat, tak to se nejspíš nestane.