Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.prosinec 16:13

Pomáhá před vyřazením na neutrál lehce uvolnit plynový pedál, aby se motor přestal táhnout, potom vyřadit, snížit otáčky motoru a zařadit nižší rychlostní stupeň. Chce to cvik a vychytat to :)

Ideální pro přeřazování jsou rychlosti:
~ 20 km/h pro přeřazení z 1. na 2. stupeň,
~ 40 km/h pro přeřazení z 2. na 3. stupeň,
~ 60 km/h pro přeřazení z 3. na 4. stupeň a
~ 80 km/h pro přeřazení ze 4. na 5. stupeň.

Zpátky je to podobně, ale vždy mírně „sundat“ nohu z plynu :) Nebude to cukat.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.prosinec 8:32

Pomáhá před vyřazením na neutrál lehce uvolnit plynový pedál, aby se motor přestal táhnout, potom vyřadit, snížit otáčky motoru a zařadit nižší rychlostní stupeň. Chce to cvik a vychytat to :)

Ideální pro přeřazování jsou rychlosti:
~ 20 km/h pro přeřazení z 1. na 2. stupeň,
~ 40 km/h pro přeřazení z 2. na 3. stupeň,
~ 60 km/h pro přeřazení z 3. na 4. stupeň a
~ 80 km/h pro přeřazení ze 4. na 5. stupeň.

Zpátky je to podobně, ale vždy mírně „sundat“ nohu z plynu :) Nebude to cukat.

Doplňuji:
Mezi benzinovými a Dieselovými motory jsou rozdíly. Je dobré vzít v úvahu i počet rychlostních stupňů, takže je to čistě individuální :)