Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.červenec 13:00

Měl-li bych to oznámkovat, jako ve škole, tak 10 (to nám dával jeden takový special učitel, jakože když jsi nevěděl vůbec nic, tak jsi dostal 10, jakože dvě pětky, ale počítalo se to deset, tak třeba jeden bourák, jestli by jako nemohl si to zkusit opravit na čtverku: učitel mu říká: "máš průměr 9, když bys teďka dostal i jedničku, tak budeš mít průměr 7 něco, jak z toho chceš udělat čtverku!?😂).

Mel-li bych to vyjádřit procentuálně, tak 0%.

Měl-li bych to vyjádřit subjektivně, tak úplně na hovno to je.

Protože to nefunguje. Ono to umí najít informace na webu. Neumí to ale posoudit informace jinak, než mathematicky. Je to svázáno nějakým jakože morálním jakože pseudokodexem, takže to určité věci okecává neskutečně debilně, složitě, komplikovaně.

Výsledek je k ničemu: ta umělá inteligence, sice, najde informace, drtivá většina z nich je pravdivá, ale závěr je úplně mimo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.červenec 15:17

Měl-li bych to oznámkovat jako ve škole, tak 10 (to nám dával jeden takový special učitel, jakože když jsi nevěděl vůbec nic, tak jsi dostal 10, jakože dvě pětky, ale počítalo se to deset, tak třeba jeden bourák, jestli by jako nemohl si to zkusit opravit na čtverku: učitel mu říká: "máš průměr 9, kdybys teďka dostal i jedničku, tak budeš mít průměr 7 něco, jak z toho chceš udělat čtverku!?😂).

Mel-li bych to vyjádřit procentuálně, tak 0%.

Měl-li bych to vyjádřit subjektivně, tak úplně na hovno to je.

Protože to nefunguje. Ono to umí najít informace na webu. Neumí to ale posoudit informace jinak než mathematicky. Je to svázáno nějakým jakože morálním jakože pseudokodexem, takže to určité věci okecává neskutečně debilně, složitě, komplikovaně.

Výsledek je k ničemu: ta umělá inteligence sice najde informace, drtivá většina z nich je pravdivá, ale závěr je úplně mimo.